Saturday, July 19, 2008

Di Singapore Flyer

Hari ini saya pergi ke Flyer Singapura. Flyer Singappura ialah "Feris Wheel". Saya snagat gembira! Saya menaiki Flyer Singapura dengan kawan saya, Nadia. Kami kawan pada lima. Ibunya bersama kami dan kawanny dan anaknya bernama Daniel tetapi kami memanggil dia, Dan. Dia berumur sembilan tahun. Dia sangat pendek. Dia dan Adik saya bersama tinggi mereka. Apabila saya bertanya umurnya dan umur adik saya, semua orang ketawa. Sebelum Kami pergi Flyer Singapura, kami berlari-lari anak di Taman Mount Faber sehingga Taman Hort. Di ditu sangat cantik. Ada banyak pokok dan bunga. Di situ saya boleh melupakan guru saya yang memberi kami banyak tekanan. Saya relaks. Kemudian itu kami balik ke rumah Nadia untuk makan. hmmmm... sedap makanan itu...hmmm... Kami habis memakai baju kami dan memandi. Kami menaiki bas untuk pergi ke Flyer Sinagpura. Saya sangat gembira akan sesuatu kejadian. Apabila kami datang di situ, saya melihat segala- gala Singapura. Saya tidak takut kerana di situ tidak sangat tinggi tetapi adik saya takut sehingga dia tidak boleh bergerak atau duduk. Kami bersama kumpulan Cina. Dengan mereka sangat bising kerena ada ramai mereka. Kemudian itu kami makan dan balik rumah. Saya suka menaiki Flyer Singapura semula!

No comments: