Saturday, July 26, 2008

Bersiar-siar Robotics

Pada 5th April, saya dengan kawan-kawan saya yang menjadi ahli "Robotics". Robotics membuat robot untuk pertandingan bermain dengan robot. Kami membuat robot di kumpulan. Di kumpulan itu ada lima orang. Di kumpulan saya ada, Khine Myint, Ndrea, Xiu Ting dan Li Jun. Kami tidak baik membuat robot. Guru kami bernama Mr. Matthew/Mr. Yang. Kami merindui dia. Dia baik guru. Dia pergi NS untuk menghidangkan negerinya tetapi dia tidak boleh kerana dia Kristian dan dia tidak boleh meniggal siapa-apa. ): Saya sedih! Kami pergi ke Taman East Coast untuk bermain. Kami- seorang-orang yang menjadi ahli Robotics- berasa gembira kerana kami tidak boleh bermain dengan guru-guru lain. Kami bermain "Captain Ball" dengan bola sepak. Kemudian itu, kami bermain dengan air di pantai. Saya, Dominic, Ndrea dan Jasmine pendapat foto pada hari itu. Ada banyak foto untuk hari itu. Saya suka hari ini sekali.

No comments: